fbpx

רעיונות לערב גיבוש לעובדים

הקדמה: מדוע אירועים לאחר שעות העבודה חשובים לעובדים

עובדים צריכים להרגיש שהם חלק מהחברה והם לא רק עובדים. על מנת לעשות זאת, חברות צריכות לארגן אירועים לאחר שעות העבודה לכל העובדים. אירועים אלו יתקיימו מחוץ לשעות העבודה ולא יהיו חובה על אף עובד. הם משמשים כדרך לתת לעובדים הזדמנות להכיר אחד את השני טוב יותר ולשבור את החסמים החברתיים בחברה.

ערבי גיבוש לעובדים יכולים להיות כל דבר, החל בערב משחקים, Happy Hour או ערב סרטים. אירועים אלו חיוניים ליצירת סביבה שבה העובדים מרגישים בנוח מספיק כדי לחלוק את דעותיהם זה עם זה ולהביע את דאגותיהם לגבי החברה.

בסביבת העבודה של היום, קשה לעובדים לשמור על מוטיבציה. הם עשויים להרגיש שהם אף פעם לא במשרד וכשהם נמצאים, הם תקועים ליד השולחן שלהם. כדי לנטרל זאת, חברות רבות החלו לקיים אירועים לאחר שעות העבודה כדי לגרום לעובדים להרגיש מחוברים יותר לחברה וגם לתת להם הזדמנות להתרועע עם עמיתיהם לעבודה.

חלק מהחברות מארחות שיעורי כושר במשרד אליהם יכול להגיע כל מי שיש לו מנוי בחדר הכושר של החברה. אחרים מארחים שיעורי בישול שבהם העובדים יכולים ללמוד איך לבשל מתכונים חדשים שאולי לא ידעו להכין בעצמם. אירועים אלו לא רק עוזרים לעובדים להיות מעורבים יותר אלא גם עוזרים להם להישאר בריאים על ידי מתן זמן מחוץ לעבודה שבו הם יכולים להתאמן ולהנות עם אנשים אחרים.

הקדמה (מהו גיבוש ערב?)

מטרת גיבוש ערב היא לגרום לעובדים להרהר על יומם, ערכי החברה והעתיד.

כמה פעילויות גיבוש נפוצות בערב הן:

– הרהור על היום של האדם – ניתן לעשות זאת בנפרד או במסגרת קבוצתית.

– שיתוף חוויות אישיות המתאימות לערכי החברה.

– שיתוף ביעדים אישיים לעתיד וכיצד הם מתיישבים עם ערכי החברה.

– יצירת רשימה של מה העובדים אסירי תודה בתפקידם ומה הם היו רוצים לשפר בעבודה שלהם.

גיבוש הערב הוא טרנד חדש שאומץ על ידי חברות רבות. מטרת תרגול זה היא לשפר את רווחתם של העובדים על ידי עידודם לדאוג לגוף ולנפש במהלך שעות הערב.

חלק מהחברות יצרו לעובדים שלהן תרבות שבה הן מעודדות אותם לדאוג לעצמם כדי להיות בריאים ופרודוקטיביים יותר בעבודה. ניתן לעשות זאת על ידי קיום מפגש לא רשמי או סתם שיחה עם עמיתיך לעבודה על מה שהם עשו במהלך היום, מה הם עושים בימי החופש שלהם, או אפילו פשוט לשאול אותם איך הם מרגישים.

יש הרבה יתרונות מגיבוש בערב: הוא משפר את תרבות החברה, הוא דואג לרווחת העובדים, הוא יכול לסייע בתפוקה ובתקשורת ומעודד שיתוף פעולה בין העובדים.

שיטות עבודה מומלצות לתכנון אירוע אפקטיבי ומרתק לאחר שעות הפעילות

הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון בעת תכנון אירוע הוא הקהל. ברגע שאתה יודע למי אתה רוצה להגיע, אז הגיע הזמן להתחיל בסיעור מוחות. ישנם מספר דברים שונים שניתן לעשות לאחר שעות העבודה עבור העובדים, וכולם יהיו שווים את זה אם ישמרו עליהם מעורבים ומוטיבציה.

אחת הדרכים שחברות יכולות לנסות היא אירוח אירוע במבשלה או מזקקה מקומית. זה נותן לעובדים הזדמנות ללמוד על התהליך שמאחורי אופן הכנת בירה או משקאות חריפים, ובמקביל ליהנות מכמה משקאות עם עמיתיהם. רעיון נוסף הוא לערוך ערב קריוקי על מנת לתת לכולם הזדמנות להשתחרר וליהנות אחרי שעות העבודה.

ישנן דרכים רבות לחברות לשבור את המונוטוניות של היום-יום שלהן

איזון בין עבודה לחיים הוא נושא מסובך שנדון כבר עשרות שנים. ישנם גורמים רבים שמשפיעים עליה, כמו סוג התעשייה, תרבות החברה והעדפות הפרט.

חברות יכולות להציע לעובדיהן מגוון הטבות על מנת לעודד אותם לדאוג לעצמם ולמשפחתם בזמן שהם בעבודה. הם יכולים להציע חופשה בתשלום, שעות גמישות, או אפילו שירותי טיפול בילדים כדי לעזור להורים לנהל את האחריות שלהם בעבודה ובבית.

חברות רבות הבינו שאירועים לאחר שעות העבודה יכולים להוות דרך יעילה להניע עובדים ולשמור אותם על ערכי החברה. אירועים אלו צריכים להיות מתוכננים על ידי מי שאינו אחראי לשום דבר אחר בשעות המשרד – מתכנן אירועים.

אסטרטגיות גיוס ושימור באמצעות אירועים לאחר שעות הפעילות

ישנן מספר דרכים להגביר את הגיוס והשימור. אלה כוללים מתן הטבות, שיפור תהליכים ומתן חווית עובד. אחת הדרכים לספק חווית עובדים היא אירוח אירועים לאחר שעות העבודה.

חלק זה דן ברעיון של שימוש באירועים לאחר שעות העבודה למטרות גיוס ושימור. ניתן להשתמש בהם בדרכים רבות ושונות, כגון לגיוס כישרונות חדשים או שימור עובדים קיימים.

ישנן סיבות רבות לכך שאירועים לאחר שעות העבודה הם דרך מצוינת לגייס עובדים ולשמר אותם. ניתן לעצב את האירוע בצורה שהיא לא רק מהנה אלא גם מחנכת את העובדים לערכי החברה. הנה כמה רעיונות לאירועים לאחר שעות העבודה.

1) חברה יכולה לארח ערב שבו היא מציגה את המוצרים שלה לעובדים שלה, זו דרך מצוינת להשוויץ במה שהם עושים ואיך הם עושים את זה.

2) רעיון נוסף יהיה לקיים אירוע גיבוש צוות במשרד, שיאפשר למשתתפים להכיר אחד את השני טוב יותר, לעבוד יחד על אתגרים ולהנות תוך כדי.

3) חברה יכולה גם לערוך ערב משחקים שבו כולם יכולים לשחק משחקים ביחד כמו גם לדון במה הם נהנים בעבודה או מה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *