fbpx

סמי הכבאי יום הולדת

הקדמה: מהי חשיבותו של גיבור?

סמי הוא כבאי שעובד ב-10 השנים האחרונות. הוא גיבור עבור אנשים רבים, לא רק בגלל העבודה שלו, אלא גם בגלל האישיות שלו.

אי אפשר להמעיט בחשיבותם של גיבורים בחברה. הם אלה שמצילים אנשים ועוזרים להם כשהם הכי צריכים את זה. סמי הוא דוגמה לסוג כזה של אדם, והוא תמיד ייזכר בליבנו כאחד הגיבורים הטובים שהיו אי פעם.

הכבאי סמי הוא גיבור. הוא כבאי שמציל את המצב. הכבאי סמי עובד עם מכבי האש כבר שנים רבות. הוא הציל אנשים רבים והוא הציל בתים רבים משריפות.

כבאים הם גיבורים כי הם מצילים אנשים משריפות ועוזרים להם כשהם בסכנה. הם גם עוזרים לאנשים כאשר הם נפגעים או חולים. כבאים עובדים קשה כדי לשמור על בטיחות האנשים וכדי לשמור גם על הבתים שלנו!

מבוא: היסטוריה קצרה של כיבוי אש באמריקה ולמה אנחנו צריכים כבאים

כבאים הם גיבורים בארצות הברית. הם המגיבים הראשונים למקרי חירום ואסונות. הם שמים את חייהם על הקו בכל יום עבור אנשים שמעולם לא פגשו קודם לכן. חשוב לדעת על ההיסטוריה של הכבאים ותפקידיהם בחברה כדי שנוכל להבין טוב יותר למה אנחנו צריכים אותם בעולם המסוכן הזה.

ארגון הכיבוי הראשון הוקם על ידי בנג'מין פרנקלין בשנת 1736 כאשר הקים חברת כיבוי מתנדבים, Union Fire Company, בפילדלפיה. חברת הכבאות של יוניון הוקמה כתגובה לסדרה של שריפות הרסניות שהתרחשו במהלך השנים האחרונות ופרנקלין הרגיש נאלץ לעשות משהו בנידון.

חברת הכבאות של איגוד הייתה פתוחה רק לחברי החברה שנחשבו ל"ג'נטלמנים" בתקופה זו, כלומר היו

כבאים הם גיבורים. הם מסכנים את חייהם כדי להציל אחרים. יש להם עבודה לא קלה אבל הם עושים אותה בגאווה ובאומץ. ולעתים קרובות הם המגיבים הראשונים למקרי חירום ואסונות. באמריקה, כיבוי אש הוא מקצוע שקיים מאז התקופה הקולוניאלית.

בשנת 1736, חברת הכיבוי המתנדבים הראשונה נוסדה בעיר ניו יורק על ידי בנג'מין פרנקלין ואביו של ג'ורג' וושינגטון, אוגוסטין וושינגטון. הכבאים המתנדבים כונו "שואבים" מכיוון שהיה עליהם לשאוב מים מבארות או נהרות על שריפות בעזרת משאבות ידניות.

בשנת 1872, הנשיא יוליסס ס גרנט חתם על חוק האגודה הלאומית להגנה מפני אש (NFPA) אשר קבעה חובה על כל מכבי האש להיות מאומנים בטכניקות תומכות חיים בסיסיות כמו החייאה וכיצד להשתמש.

סיפור על אהבתה של קהילה לסמי הכבאי

סיפורו של סמי הכבאי הוא סיפור של אהבה, חמלה וקהילה. זה סיפור שמוכיח שלא משנה מה קורה בחיים, אנחנו תמיד יכולים להתאחד כדי לתמוך אחד בשני.

סמי הכבאי הוא חבר אהוב בקהילתו ותפקידו חשוב לו מאוד. הוא אוהב להיות מסוגל לעזור לאנשים כשהם הכי צריכים את זה. אבל בגלל שהוא עובד שעות ארוכות ולעיתים קרובות צריך לעבוד בימי חופש של אחרים, הוא לא זוכה לראות את משפחתו כמו שהיה רוצה. נוסף על כך, סמי סובל מ-PTSD מכיבוי שריפות במשך שנים על גבי שנים.

יום אחד סמי עבד בשריפה בבית כאשר פיצוץ החזיר אותו לבית – שם עדיין הייתה דליפת גז ועוד דלק

הסיפור הזה הוא על סמי הכבאי, כבאי מאזור טורקו בפינלנד. סמי נמצא בתפקיד למעלה מחמש שנים והציל חיים רבים. הוא מוערך מאוד על ידי הקהילה שלו על שירותו לתושבי טורקו.

בסיפור זה נחקור כיצד הפך סמי לגיבור ידוע בקהילתו ומה הוא עושה כדי להציל חיים. כמו כן, נחקור כיצד ניתן ליישם את הסיפור של סמי על קהילות בכל רחבי העולם כאשר הם מגייסים חברים חדשים ומנסים להעלות את המודעות למטרה שלהם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *